Sunday, August 30, 2009

I've been so swamped!!

So sorry that I have not updated my blog so long. My flight delayed (this is the problem when you have to go through Chicago), plus the airline lost my luggage. Then the following day, we had to start moving back in to our home, which is only half way done. My work has been beyond crazy too.

Anyway, I didn't get to see much in the Netherlands, but I took some pics in Amsterdam (where I stayed only to fly in and out. My work was in Nijmegen.) I have been to Amsterdam before, so I didn't do much of tourist-y thing. I wish I could have bought lots of gorgeous tulip bulbs, but it is very hard to grow tulip here in SoCal (plus we only have a patio....)

From now on, it's going to be sporadic updates due to my work, I'll try my best to keep this blog going.....

ブログを長いことほっといて、すみません!オランダからのフライトが遅れただけでなく、荷物までなくなって大変だったうえ、次の日には、家がまだ全部出来上がってないにもかかわらず、引越しをしはじめなくてはならず、てんてこ舞いでした。おまけに仕事もうそみたいに忙しくて、泣きそうです。

アムステルダムは飛行場を利用するだけに宿泊したのと (仕事はナイメヘンという町でした) 、以前にもいったことがあったので、観光客らしいことはしませんでしたが、少しだけ写真を撮ったので、載せてみました。チューリップの球根を買いたかったのですが、冬らしい冬のない南カリフォルニアでは、チューリップを育てるのは結構大変なので(おまけに家にはベランダしかないし)、買うのは諦めました。

今後、仕事の都合で、たまにしかブログを書くことができないかもしれませんが、ぼちぼち頑張りたいと思いますので、どうぞよろしく........

No comments:

Post a Comment