Monday, July 20, 2009

Freebie 2


Another mini-project using a freebie chart (although I cannot remember where I downloaded the chart from. All I remember is that it was a french site. Let me know if you happened to know!) I am using the leftover fabric from Mary (belfast 36ct Flax) with Caron Waterlilies Flame.

I love anything with cherubs. This will be another mini frame.

It has been soooo hot in SoCal. Even though I am pretty good at dealing with heat, this is getting quite tough. Hope everybody is doing well....Take care!

またまた freebie の浮気作品です。ずいぶん昔にダウンロードしたので、いったいどのサイトだったか忘れてしまったのですが、たしか、フランスのサイトだったと思います。エンジェルに目のないわたし、このチャートもとっても気に入っています。布は Maryちゃんの切れ端の belfast 36ct Flax、糸は Caron Waterlilies の Flame です。これも小さな額仕立てにする予定。

南カリフォルニアはものすごい猛暑で、暑いのに強い私もかなりバテ気味、皆さんもお体に気をつけて。

No comments:

Post a Comment